prikaz prve stranice dokumenta Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:972980

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Aleksijević, A. (2017). Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj (Doctoral thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972980

Aleksijević, Agneza. "Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972980

Aleksijević, Agneza. "Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972980

Aleksijević, A. (2017). 'Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972980

Aleksijević A. Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972980

A. Aleksijević, "Model integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972980