prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, Dražen
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Stanić, D. (2018). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, Dražen. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, Dražen. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić, D. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 02 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

Stanić D. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711

D. Stanić, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711