Pap, A. (2018). Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524
Pap, Andrej. "Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524
Pap, Andrej. "Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524
Pap, A. (2018). 'Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524
Pap A. Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524
A. Pap, "Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524