prikaz prve stranice dokumenta Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:297023

Yousri, Heba
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Yousri, H. (2018). Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Yousri, Heba. "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Yousri, Heba. "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Yousri, H. (2018). 'Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 11 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

Yousri H. Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 July 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023

H. Yousri, "Važnost marketing plana kao dijela poslovnog plana u implementaciji poslovne ideje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:297023