Tomašević, V. (2018). Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671
Tomašević, Valentin. "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671
Tomašević, Valentin. "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671
Tomašević, V. (2018). 'Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671
Tomašević V. Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671
V. Tomašević, "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671