prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, Valentin
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Tomašević, V. (2018). Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, Valentin. "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, Valentin. "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević, V. (2018). 'Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

Tomašević V. Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2025 March 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671

V. Tomašević, "Društvene mreže kao pokretači razvoja poslovnog komuniciranja sljedeće generacije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:543671