Lujev, T. (2018). Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018 (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:946570
Lujev, Tihana. "Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:946570
Lujev, Tihana. "Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:946570
Lujev, T. (2018). 'Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:946570
Lujev T. Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018 [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:946570
T. Lujev, "Organizacija i provedba marketinga na primjeru Svjetskog kupa u gimnastici- Dobro World Cup Osijek 2018", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:946570