prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:183062

Periša, Petra
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Periša, P. (2018). Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša, Petra. "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša, Petra. "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša, P. (2018). 'Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 07 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša P. Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 July 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

P. Periša, "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062