Klanac, N. (2018). Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija (Doctoral thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874
Klanac, Natko. "Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874
Klanac, Natko. "Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874
Klanac, N. (2018). 'Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874
Klanac N. Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874
N. Klanac, "Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874