prikaz prve stranice dokumenta Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:979177

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Pap, A. (2019). Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga (Doctoral thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979177

Pap, Ana. "Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979177

Pap, Ana. "Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979177

Pap, A. (2019). 'Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979177

Pap A. Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979177

A. Pap, "Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979177