prikaz prve stranice dokumenta Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:593369

Sabljo, Vedrana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Sabljo, V. (2016). Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369

Sabljo, Vedrana. "Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369

Sabljo, Vedrana. "Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369

Sabljo, V. (2016). 'Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369

Sabljo V. Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369

V. Sabljo, "Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369