Sabljo, V. (2016). Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369
Sabljo, Vedrana. "Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369
Sabljo, Vedrana. "Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369
Sabljo, V. (2016). 'Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369
Sabljo V. Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369
V. Sabljo, "Važnost neformalnog obrazovanja na primjeru Bookmark-udruge studenata Marketinga i njezina integrirana marketinška komunikacija", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:593369