Blažević, I. (2019). Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267
Blažević, Ivona. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267
Blažević, Ivona. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267
Blažević, I. (2019). 'Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267
Blažević I. Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267
I. Blažević, "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267