prikaz prve stranice dokumenta Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:047267

Blažević, Ivona
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Blažević, I. (2019). Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

Blažević, Ivona. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

Blažević, Ivona. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

Blažević, I. (2019). 'Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

Blažević I. Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

I. Blažević, "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267