prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:883230

Džanko, Nikolina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Džanko, N. (2019). Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:883230

Džanko, Nikolina. "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:883230

Džanko, Nikolina. "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:883230

Džanko, N. (2019). 'Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 31 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:883230

Džanko N. Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 July 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:883230

N. Džanko, "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:883230