prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đenđi
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Burjan, Đ. (2019). Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đenđi. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đenđi. "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan, Đ. (2019). 'Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Burjan Đ. Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940

Đ. Burjan, "Upravljanje masovnim komunikacijama kroz oglašavanje, unapređenje prodaje, događaje i iskustva", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:901940