Rezo, A. (2019). Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo, Angela. "Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo, Angela. "Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo, A. (2019). 'Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 07 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo A. Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 July 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
A. Rezo, "Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252