Gašpić, B. (2019). Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186
Gašpić, Barbara. "Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186
Gašpić, Barbara. "Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186
Gašpić, B. (2019). 'Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186
Gašpić B. Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186
B. Gašpić, "Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:479186