Abstract | Današnji ekonomski i društveni sustavi, čini se, vrednuju profit iznad svega. Često u takvom
okruženju, zaposlenici izgube vrijednosti koje formiraju kvalitetu ljudskog života - zdravlje,
sreću, kreativnost, napredak. Je li moguće ujediniti ono što se čini nemoguće uskladiti,
kontinuirani rast profita uz istovremeni razvoj zdravih i sretnih zaposlenika? Beskrajna
financijska utrka, štetna je po današnje zaposlenike, a dugoročno gledano, i po korporacije.
Prisutna je potreba za transformacijom rada kakvog poznajemo. Maksimalan učinak teško je
održavati, pogotovo radom preko mogućnosti, što na kraju dovodi do oštećenja. Iz navedenih
razloga, krucijalno je razviti sve dijelove organizacije koje će biti u mogućnosti kontinuirano
kreirati nove vrijednosti. Vrijednosti uvijek polaze od ljudi, a ti isti ljudi su temelj uspjeha
organizacije. Global Wellness Institute procijenio je tržište korporativnog wellbeing-a na 43
mlrd dolara u 2017. godini, a raste više od 6% godišnje. U nedavnom istraživanju Wellable,
više od 35% organizacija ulaže u ovaj segment. Što korporativna dobrobit uključuje? Popis
nastavlja rasti i tvrtke se prebacuju iz dobrobiti kao zdravstvene koristi, na dobrobit kao
strategiju povećanja produktivnosti. Sve više i više organizacija prepoznaje potrebu za HR
odjelom, koji sadrži i wellbeing, edukacije, i razvojne usluge. Content marketing je jedan od
načina dijeljenja informacija i educiranja ciljnih skupina, upravo o wellbeing-u kao strategiji
poboljšanja, i kao sastavnog dijela svakog HR odjela. Strategija marketing sadržaja, bit će
prikazana na primjeru wellbeing usluge, Recharge programu, Above Akademije. Primjer će
pokazati kako na jednostavan, zanimljiv i informativan način približiti uslugu, i produbiti
razumijevanje i potrebu za uslugom. |
Abstract (english) | Today’s economic and social systems seem to value profits above all else. Often in such
environment, employees experience loss of values that form quality of human life - health,
happiness, creativity, progress. Is it possible to unify what appears to be an incoherent,
continuous growth in profit while developing healthy and happy employees? The endless
financial race has been harmful for today’s employees, and in the long run, the corporations
too. There is a clear need for transformation of work as we know it. Maximum output is
difficult to maintain, especially by going over capacity, which eventually leads to damage. It
is crucial to develop all parts of organization that are able to continuously create new values.
Values are always created by people, and these same people are the foundation of
organization’s success. The Global Wellness Institute estimated the corporate wellbeing
market at $ 43 billion in 2017, growing more than 6% annually. In a recent Wellable survey,
more than 35% of organizations invest in this segment. What does corporate wellbeing
include? The list continues to grow and companies are shifting from wellness as a health bene
fit, to wellbeing as a strategy to increase productivity. More and more organizations are
recognizing the need for an HR department, that includes wellbeing, education, and
development services. Content marketing is one way of sharing information and educating
target groups, precisely about wellbeing as an improvement strategy, and as an integral part of
every HR department. This content marketing strategy will be exemplified by the wellbeing
service, Recharge program, Above Academy. The example will show how to approach the
service in a simple, interesting and informative way, and deepen the understanding and need
for the service. |