master's thesis
Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, Iva
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Mikić, I. (2019). Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, Iva. "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, Iva. "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić, I. (2019). 'Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

Mikić I. Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629

I. Mikić, "Značaj marketinga sadržaja za distribuciju mobilnih aplikacija : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356629