Đuzel, I. (2019). Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588
Đuzel, Ivona. "Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588
Đuzel, Ivona. "Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588
Đuzel, I. (2019). 'Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588
Đuzel I. Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588
I. Đuzel, "Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588