master's thesis
Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji
Diplomski rad
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:606345

Fekete, Katarina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Fekete, K. (2019). Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606345

Fekete, Katarina. "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606345

Fekete, Katarina. "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606345

Fekete, K. (2019). 'Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 11 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606345

Fekete K. Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2025 January 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606345

K. Fekete, "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606345