Jelić, K. (2021). Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
Jelić, Kristina. "Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
Jelić, Kristina. "Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
Jelić, K. (2021). 'Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
Jelić K. Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2021 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
K. Jelić, "Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847