prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:203426

Klanac, Marija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Klanac, M. (2016). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426

Klanac, Marija. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426

Klanac, Marija. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426

Klanac, M. (2016). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 13 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426

Klanac M. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 June 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426

M. Klanac, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426