prikaz prve stranice dokumenta ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. urn:nbn:hr:145:431540

Zajac, Danijela
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Zajac, D. (2021). ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:431540

Zajac, Danijela. "ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:431540

Zajac, Danijela. "ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:431540

Zajac, D. (2021). 'ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 22 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:431540

Zajac D. ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2021 [cited 2024 July 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:431540

D. Zajac, "ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:431540