prikaz prve stranice dokumenta PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. urn:nbn:hr:145:184360

Nikšić, Andreja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Nikšić, A. (2017). PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360

Nikšić, Andreja. "PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360

Nikšić, Andreja. "PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360

Nikšić, A. (2017). 'PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360

Nikšić A. PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360

A. Nikšić, "PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360