prikaz prve stranice dokumenta PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota, Ivana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Žumbar Dobrota, I. (2018). PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota, Ivana. "PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota, Ivana. "PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota, I. (2018). 'PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 16 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota I. PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 July 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

I. Žumbar Dobrota, "PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651