Abstract | Komunikacija je međusobno dijeljenje informacija pomoću kojih se razmjenjuju misli ili
osjećaji. Ona je važna kako u svakodnevnom svijetu tako i u poslovnom. Učinkovita
komunikacija može biti ključna u stvaranju dobrih radnih odnosa unutar poduzeća.
Stvaranjem dobrih radnih odnosa sa zaposlenicima i između njih, povećava se i njihova
učinkovitost. Osim komunikacije unutar poduzeća od iznimne važnosti je i komunikacija sa
suradnicima i klijentima tj. kupcima. S razvojem tehnologije i Interneta uvelike se mijenjaju i
poslovni trendovi u komunikacijskom smislu. U prošlosti se komunikacija odvijala putem
papira , telefaksa, poziva i slično. Danas je potrebno proširiti komunikacijske vidike u smislu
raznih alata koji omogućuju poduzećima biti dostupnima svakoga dana u svako vrijeme, kako
za svoje radnike i suradnike tako i za kupce. Postoji niz alata u poslovnom komuniciranju
kojima se poduzeća mogu koristiti i koji kroz godine napreduju. Neki od alata su: društvene
mreže, livestreaming, umjetna inteligencija, 5G mreža, blockchain i sl. S obzirom da se
tehnologija brzo mijenja, za poduzeća je važno pratiti poslovne trendove i ići u korak s
vremenom kako bi osigurali i očuvali svoj integritet. Komunikacijski alati pružaju
jednostavnost, funkcionalnost i povezivanje s kupcima što rezultira boljim ostvarenjem ciljeva
poduzeća. Iako se tehnologija uvelike razvila i promijenila način života ona će se tek razvijati.
Poduzeća, ukoliko žele ostati relevantna na tržištu, moraju ne samo pratiti već i predviđati i
postavljati trendove u komunikacijskom smislu. |
Abstract (english) | Communication is the mutual sharing of information through which thoughts or feelings are
exchanged. It is important both in the everyday world and in business. Effective
communication can be key in creating good working relationships within a company.Creating
good working relationships with employees and between them also increases their efficiency.
Apart from communication within the company, communication with associates and clients,
ie. customers, is also extremely important.With the development of technology and the
Internet, business trends in terms of communication are changing greatly. In the past,
communication took place via paper, fax, call, etc.. Today, it is necessary to broaden the
communication horizons in terms of various tools that allow companies to be available every
day at any time for their employees and associates as well as for customers.There are a
number of tools in business communication that companies can use and that progress over the
years. Some of the tools are: social networks, livestreaming, artificial intelligence, 5G
network, blockchain, etc. Since technology is changing rapidly, it is important for companies
to follow business trends and keep up with the times to ensure and preserve their integrity.
Communication tools provide simplicity, functionality and connection with customers, which
results in better achievement of the company's goals. Although technology has greatly
evolved and changed the way of life it is yet to evolve. If companies want to remain relevant
in the market they must not only follow but also predict and set trends in terms of
communication. |