Sumić, N. (2016). Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647
Sumić, Nikica. "Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647
Sumić, Nikica. "Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647
Sumić, N. (2016). 'Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647
Sumić N. Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647
N. Sumić, "Oblici poslovne komunikacije i aktivno slušanje kao komunikacijska prednost", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157647