prikaz prve stranice dokumenta Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:982470

El-Ayedi, Sindi
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

El Ayedi, S. (2016). Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

El Ayedi, Sindi. "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

El Ayedi, Sindi. "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

El Ayedi, S. (2016). 'Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

El Ayedi S. Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2025 March 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470

S. El Ayedi, "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470