El Ayedi, S. (2016). Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470
El Ayedi, Sindi. "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470
El Ayedi, Sindi. "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470
El Ayedi, S. (2016). 'Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 24 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470
El Ayedi S. Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 August 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470
S. El Ayedi, "Aspekti mobilnog marketinga kroz učinkovito korištenje mobilnih aplikacija", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:982470