Rašić, J. (2016). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138
Rašić, Juraj. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138
Rašić, Juraj. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138
Rašić, J. (2016). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138
Rašić J. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138
J. Rašić, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Osječko-baranjskoj županiji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:252138