prikaz prve stranice dokumenta Strategije komunikacije na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strategije komunikacije na društvenim mrežama
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:753737

Delač, Krešimir
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Institutional repository: EFOS REPOSITORY

Cite this document

Delač, K. (2016). Strategije komunikacije na društvenim mrežama (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:753737

Delač, Krešimir. "Strategije komunikacije na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:753737

Delač, Krešimir. "Strategije komunikacije na društvenim mrežama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:753737

Delač, K. (2016). 'Strategije komunikacije na društvenim mrežama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:753737

Delač K. Strategije komunikacije na društvenim mrežama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:753737

K. Delač, "Strategije komunikacije na društvenim mrežama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:753737