prikaz prve stranice dokumenta Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. urn:nbn:hr:192:587166

Fuček, Valentina
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Fuček, V. (2018). Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166

Fuček, Valentina. "Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166

Fuček, Valentina. "Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166

Fuček, V. (2018). 'Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166

Fuček V. Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166

V. Fuček, "Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166