prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. urn:nbn:hr:192:592606

Vusić, Danijela
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Vusić, D. (2018). Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606

Vusić, Danijela. "Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606

Vusić, Danijela. "Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606

Vusić, D. (2018). 'Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606

Vusić D. Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606

D. Vusić, "Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:592606