Sentić, I. (2016). Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593
Sentić, Ivana. "Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593
Sentić, Ivana. "Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593
Sentić, I. (2016). 'Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593
Sentić I. Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593
I. Sentić, "Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:317593