Švajcer, V. (2018). Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159
Švajcer, Vedran. "Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159
Švajcer, Vedran. "Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159
Švajcer, V. (2018). 'Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159
Švajcer V. Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159
V. Švajcer, "Upravljanje odnosima s kupcima na primjeru pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća Hrvatski Telekom", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:924159