prikaz prve stranice dokumenta Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:192:420220

Bortek, Ivana
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Bortek, I. (2019). Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420220

Bortek, Ivana. "Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420220

Bortek, Ivana. "Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420220

Bortek, I. (2019). 'Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 17 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420220

Bortek I. Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420220

I. Bortek, "Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420220