prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda
No public access
undergraduate thesis
Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:192:210650

Hohnjec, Marijana
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Hohnjec, M. (2019). Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650

Hohnjec, Marijana. "Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650

Hohnjec, Marijana. "Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650

Hohnjec, M. (2019). 'Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 17 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650

Hohnjec M. Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650

M. Hohnjec, "Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:210650