Kos Kavran, A. (2020). Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji (Doctoral thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277
Kos Kavran, Adrijana. "Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277
Kos Kavran, Adrijana. "Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277
Kos Kavran, A. (2020). 'Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277
Kos Kavran A. Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277
A. Kos Kavran, "Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:242277