Authored book-Scientific book-Texbook for higher education
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti
Rijeka: University of Rijeka, 2010. urn:nbn:hr:192:719361


Cite this document

Grbac, B. (2010). Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361.

Grbac, Bruno. Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361.

Grbac, Bruno. Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361.

Grbac, B. (2010) Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361 (Accessed 24 November 2024)

Grbac B. Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2010, [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361

B. Grbac, Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361