Authored book-Scientific book-Texbook for higher education
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja
Rijeka: University of Rijeka, 2010. urn:nbn:hr:192:957865


Cite this document

Grbac, B. & Lončarić, D. (2010). Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865.

Grbac, Bruno and Dina Lončarić. Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865.

Grbac, Bruno and Dina Lončarić. Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865.

Grbac, B. and Lončarić, D. (2010) Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865 (Accessed 24 November 2024)

Grbac B, Lončarić D. Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2010, [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865

B. Grbac and D. Lončarić, Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:957865