Marušić, M. (2020). Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:309061
Marušić, Monika. "Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:309061
Marušić, Monika. "Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:309061
Marušić, M. (2020). 'Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:309061
Marušić M. Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:309061
M. Marušić, "Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:309061