Abstract | U današnje vrijeme poduzeća se u svom poslovanju susreću sa sve većim izazovima kako opstati na tržištu i izdvojiti se sa svojim proizvodima i uslugama, kako povećati prodaju, te kako zadovoljiti sve potrebe kupaca. Time internet trgovina, pored one tradicionalne ima dosta veliku važnost. Informatičko doba, doba digitalizacije omogućuje nam putem interneta obavljanje svakodnevnih poslova kao što je npr. plaćanje računa, a omogućuje nam i kupovinu prehrambenih proizvoda, namještaja, odjeće, obuće i to sve iz udobnosti vlastitog doma.
Na samom početku rada istražuje se i detaljno opisuje pojam internet trgovine, modeli internet trgovine, prednosti i nedostaci internet trgovine, načini plaćanja koje susrećemo u internet trgovini, te je i opisana sigurna kupovina putem interneta. Dalje slijedi kratko opisivanje o internet trgovini i razvoju takve vrste trgovine u Republici Hrvatskoj, a na kraju rada provedeno je i istraživanje putem ankete o mišljenjima i stavovima kupaca o internet trgovini. Budući da internet trgovina bilježi značajan rast u Republici Hrvatskoj, a rastu je pridonijela i pandemija uzrokovana virusom COVID-19, te se u konačnici nameće i pitanje da li će i nakon pandemije opstati internet trgovina, tj. da li će i dalje ljudi prihvatiti internet trgovinu sa svim svojim prednostima i nedostacima, te da li će ostati vjerni takvoj vrsti kupovine. |
Study programme | Title: Business economics; specializations in: Finance and Accounting, Entrepreneurship, Management, Finance and Banking, Marketing, International Business, IT Business Course: Entrepreneurship Study programme type: university Study level: undergraduate Academic / professional title: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije) |