prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, Tanja
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Krišto, T. (2020). Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, Tanja. "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, Tanja. "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, T. (2020). 'Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 17 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto T. Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

T. Krišto, "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419