prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke
No public access
undergraduate thesis
Utjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:192:622408

Brajković, Josip
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Brajković, J. (2020). Utjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:622408

Brajković, Josip. "Utjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:622408

Brajković, Josip. "Utjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:622408

Brajković, J. (2020). 'Utjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:622408

Brajković J. Utjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:622408

J. Brajković, "Utjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:622408