prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics, 2016. urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, Katarina
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Bunjevčević, K. (2016). Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, Katarina. "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, Katarina. "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, K. (2016). 'Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević K. Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

K. Bunjevčević, "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659