prikaz prve stranice dokumenta Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:192:525697

Jaška, Sanja
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Jaška, S. (2020). Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:525697

Jaška, Sanja. "Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:525697

Jaška, Sanja. "Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:525697

Jaška, S. (2020). 'Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:525697

Jaška S. Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:525697

S. Jaška, "Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:525697