Veličan, M. (2016). Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951
Veličan, Mia. "Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951
Veličan, Mia. "Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951
Veličan, M. (2016). 'Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951
Veličan M. Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951
M. Veličan, "Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951