Torbarina, M., Jelenc, L. & Brkljačić, I. (2020). Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi. Market-Tržište, 32. (Special Issue), 67-81. doi: 10.22598/mt/2020.32.spec-issue.67
Torbarina, Matia, et al. "Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi." Market-Tržište, vol. 32, no. Special Issue, 2020, pp. 67-81. https://doi.org/10.22598/mt/2020.32.spec-issue.67
Torbarina, Matia, Lara Jelenc and Ivana Brkljačić. "Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi." Market-Tržište 32, no. Special Issue (2020): 67-81. https://doi.org/10.22598/mt/2020.32.spec-issue.67
Torbarina, M., Jelenc, L. and Brkljačić, I. (2020) 'Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi', Market-Tržište, 32(Special Issue), pp. 67-81. doi: 10.22598/mt/2020.32.spec-issue.67
Torbarina M, Jelenc L, Brkljačić I. Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi. Market-Tržište [Internet]. 2020 [cited 2024 November 27];32(Special Issue):67-81. doi: 10.22598/mt/2020.32.spec-issue.67
M. Torbarina, L. Jelenc and I. Brkljačić, "Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi", Market-Tržište, vol. 32, no. Special Issue, pp. 67-81, 2020. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820862. [Accessed: 27 November 2024]