Rojnić, P. (2022). Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519
Rojnić, Petra. "Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519
Rojnić, Petra. "Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519
Rojnić, P. (2022). 'Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519
Rojnić P. Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519
P. Rojnić, "Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519