prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:192:267519

Rojnić, Petra
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Rojnić, P. (2022). Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519

Rojnić, Petra. "Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519

Rojnić, Petra. "Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519

Rojnić, P. (2022). 'Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 21 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519

Rojnić P. Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519

P. Rojnić, "Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519