prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:192:057606

Sambolek, Filip
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Sambolek, F. (2022). Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:057606

Sambolek, Filip. "Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:057606

Sambolek, Filip. "Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:057606

Sambolek, F. (2022). 'Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 17 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:057606

Sambolek F. Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:057606

F. Sambolek, "Utjecaj vrste recenzija na percipiranu sigurnost web trgovine te namjere kupnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:057606