prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić, Iva
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Povrženić, I. (2023). Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić, Iva. "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić, Iva. "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić, I. (2023). 'Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 14 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić I. Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2025 January 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

I. Povrženić, "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086