prikaz prve stranice dokumenta Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki
No public access
undergraduate thesis
Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. urn:nbn:hr:192:629228

Matković, Vilma
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Matković, V. (2023). Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Matković, Vilma. "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Matković, Vilma. "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Matković, V. (2023). 'Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Matković V. Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

V. Matković, "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228